HAKKIMDA

           



              Merhaba liseye kadar bılgısayar hakkında hıcbır bılgım olmamasına ragmen lısede ogrendıklerımden sonra bılgısayara olan merakım arttı.Bu yüzden bilgisayar üzerine yönelmeye başladım.Lisede ogrendiklerimin devam etmesi için üniversite sınav sonucu olarak Süleyman Demirel Üniversitesini kazandım.Şu an 1. sınıfım gecen seneden itibaren yazılım kulubune uye oldum bunun sonucunda bır cok konferans ve egıtımlere katıldım .Bunun sonucunda kendimi siber güvenlik alanında geliştirmeye karar verdim ve şu an bunun üzerine calısıyorum.


Süleyman Demirel Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İntellij Ide Kurulumu Maven kullanımı

Vlan nedir ? Hp switchlerde Vlan yapısı ve Bazı network terimleri

Ubuntu Server Ldap Kurulumu